Lucie Borhyová a Jakub Kohák odhalili novou kolekci plátěných nákupních tašek

Pamatujete si na textilní tašky od známých osobností, které uvedl obchodní řetězec Penny Market začátkem letošního roku? Ivana a Karel Gottovi, Monika a Leoš Marešovi, Tatiana a Vojtěch Dykovi, trio 3v1 a skupina Lucie se stali prvními autory potisků na tašky, jejímž prostřednictvím bojuje Penny Market s jednorázovými plasty. Nyní do prodejen putuje nová kolekce.

Druhá limitovaná sérii plátěných nákupních tašek se pyšní novými motivy a slogany. Do boje proti plastu se tentokrát zapojili Anna K, Lucie Borhyová, Chinaski, Jakub Kohák, Janek Ledecký a Hana Zagorová. Jakub Kohák na tiskové konferenci prozradil, že se při vymýšlení návrhu musel krotit a drsné motivy nahradit okurkami, rajčaty a paprikami. Lucii Borhyovou inspirovalo mateřství a její charitativní činnost.

Na představení kolekce dorazily i Veronika Arichteva a Martina Pártlová, jejichž taška byla součástí první série. Spolu s hercem, režisérem a porotcem Jakubem Kohákem se na akci náramně bavili a předvedli, že mají smysl nejen pro humor, ale i ochranu životního prostřední.

Jak to na představení a vernisáži nové série plátěných tašek vypadalo, se můžete podívat i ve fotogalerii na našem Facebook profilu.

Exit mobile version